• Gratis levering v.a. €30 voor BE & NL
  • Voor 16u besteld volgende werkdag in huis!
  • Uniek aanbod van A-merken
Klantenservice en klachten


Leveringen:

- Er is niemand thuis bij levering.
Antwoord: Bent u niet thuis op het ogenblik van de levering, dan zal de transporteur een nota achterlaten met hun gegevens en de melding wanneer zij het pakket opnieuw zullen aanbieden. Contacteer ons indien u bijkomende vragen hebt op het nummer 011 812882.

- Mijn bestelling is niet volledig.
Antwoord: Contacteer ons binnen de 24 uren na ontvangst om elke manco te melden op het nummer 011 812882 of stuur ons een mail op info@4gooddeals.be

- Mijn bestelling is niet in orde.
Antwoord: Al onze bestellingen worden met de strengste controle afgehandeld. Mocht er toch een probleem zijn, contacteer ons binnen de 24 uren na ontvangst op het nummer 011 812882 of stuur ons een mail op info@4gooddeals.be

Verzendkost:
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Antwoord: De verzendkosten zijn gratis bij een bestelling in België en Nederland.

Terugzenden:
- Hoeveel bedragen de retourkosten?
Antwoord: Bij het terugzenden van een product, betaal je de verzendkosten zelf, tenzij het om een fout in de bestelling gaat, dan verzorgen wij de afhaling. Ingeval retour dient het retourformulier ingevuld en doorgemaild te worden om de procedure te starten. Voor meer info ga naar de pagina retours.

- Kunnen we aangekochte artikels omruilen en tegen welke voorwaarden?
Antwoord: Voor de  aankopen geldt het herroepingsrecht en teruggaverecht van 14 dagen gratis omruiling. Opgelet deze wetgeving geldt enkel voor particuliere kopers niet voor B2B. U stuurt deze op eigen kosten terug of kan deze in ons magazijn afleveren. De artikels dienen altijd vergezeld te zijn van de factuur, het retourformulier en onbeschadigd in de originele verpakking terug bezorgd worden.

Klachten:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en de klacht naar ieders tevredenheid oplossen.
Klachten kunnen worden gemeld tot 2 maanden na ontdekking.

Onze gegevens:
email: info@4gooddeals.be
tel. + 32 (0)11 81 28 82
adres: 4 gooddeals, Zuiderring 64 Bus 1 - 3600 Genk - België

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
We zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar www.4gooddeals.be bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). 

Neem contact op
* Verplichte velden